F.A.Q.
Παραλαβή Σπασμένου Προϊόντος
- ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΩΤΗ
- Εάν ένα δέμα σας έφτασε στον προορισμό του αλλοιωμένο (ταλαιπωρημένο, σχισμένο ή χτυπημένο) θα πρέπει να σημειωθεί πάνω στο δελτίο της Courier ότι η παραλαβή του δέματος γίνεται με επιφύλαξη.
- Επίσης θα πρέπει να φωτογραφηθεί η κούτα πριν ανοιχτεί.
- ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ
- Στην περίπτωση που η κούτα είναι ανέπαφη αλλά κάποιο προϊόν μέσα είναι σπασμένο (σπάνια περίπτωση) παρακαλώ φωτογραφίστε το προϊόν.
- Ηλεκτρονική Υποβολή RMA
Μέσω της διαδικασίας RMA, η οποία περιγράφεται σε διαφορετικό κείμενο, το προϊόν επιστρέφεται στην εταιρία μας.
- Ενημέρωση μέσω e-mail
- Οι φωτογραφίες που τραβήχτηκαν θα πρέπει να αποσταλούν με ηλεκτρονικό μήνυμα στο rma@expus.gr
- Επίσης θα πρέπει να κοινοποιηθεί στο e-mail της Courier που σας έκανε την παράδοση του αλλοιωμένου δέματος.
- ΕΛΤΑ: eltacourier.irakleio1@gmail.com
- Γενική Ταχυδρομική: her@taxydromiki.gr
- Acs: acc-her2@acscourier.gr
- Speedex: soula@halkiadakis.gr
- Περιεχόμενο e-mail
Στο ηλεκτρονικό μήνυμα προς την Courier με τις φωτογραφίες θα πρέπει να αναφερθεί ότι υπήρχε σπασμένο προϊόν καθώς και ο αριθμός της αποστολής (π.χ: NZ990003254GR)
Συμπλήρωση Ηλεκτρονικής Φόρμας RMA
Μετά από δική σας παράκληση δημιουργήσαμε μια καινούργια φόρμα RMA με σκοπό την άμεση εξυπηρέτησή σας, στο ζήτημα των επιστρεφόμενων προϊόντων ελαττωματικώς και μη. Περισσότερες πληροφορίες θα δείτε σε αυτό το PDF.